Kontakt

sc student logoStudentski dom Stjepan Radić
Jarunska 2, Zagreb
Paviljon br. 12

ID-kod: HR-AB-01-080236845

Tel: +385 (0)1 3011 447
Tel/fax: +385 (0)1 3635 029

e-mail: turizam@sczg.hr

Smještaj turista u Studentskom domu Stjepan Radić

Smještaj turista u studentskom domu "Stjepan Radić" u terminu od 16. srpnja od 31. kolovoza 2012. godine.

Više informacija

Prodaja avio karata

UŠTEDITE NOVAC I LETITE POVOLJNIJE SA NAMA!!!

e-mail: turizam@sczg.hr

Prodaja ISIC iskaznica

CROATIA BUS

Prodaja autobusnih karata za domaće i međunarodne destinacije! POPUST za studente!

turizam@sczg.hr

Hostel "Stjepan Radić"

Opći uvijeti putovanja

1.         PREDMET UGOVORA

Predmet ovog Ugovora je uređenje međusobnih odnosa organizatora putovanja - Sveučilišta u Zagrebu, Studentskog centra u Zagrebu, Turističke agencije “Student” (u daljnjem tekstu TA STUDENT) odnosno ovlaštene agencije i putnika koji prijavljuje odabrani aranžman. Ovaj Ugovor o putovanju sadrži i Opće uvjete i uputstva za turističke aranžmane. Ukoliko je u pojedinom programu objavljena odredba različita od objavljenih u točkama ovih Općih uvjeta, primjenjuje se odredba/ uvjet objavljen u programu. Ugovor se smatra obvezujućim nakon što su ga potpisali djelatnik agencije (djelatnik TA STUDENT ili bilo koje druge agencije ovlaštene za prodaju aranžmana TA STUDENT) i putnik tek nakon što je putnik uplatio u cijelosti cijenu turističkog aranžmana ili dio cijene te neosporno osigurao plaćanje preostalog iznosa do ugovorenog datuma. Ukoliko putnik nije u mogućnosti osobno potpisati ugovor, ugovor proizvodi pravne učinke tek kad TA STUDENT primi ugovoreni iznos cijene aranžmana ili ako je to izričito ugovoreno dio ugovorene cijene i dokumentaciju kojom se nesporno osigurava uplata preostalog dijela cijene do ugovorenog datuma. Prilikom sklapanja ugovora putnik je dužan dati osobne podatke i pravodobno dostaviti svu dokumentaciju potrebnu za organiziranje putovanja. Putnik jamči da je TA STUDENT-u dao ispravne i važeće podatke potrebne za nesmetanu realizaciju putovanja te prihvaća sve zakonske obveze koje proizlaze iz ovog ugovora i pozitivnih zakonskih propisa.

2.         CIJENA I SADRŽAJ ARANŽMANA

U cijeni aranžmana (ukoliko u programu putovanja nije drugačije navedeno) su u pravilu sadržane usluge prijevoza, hotelske i ugostiteljske usluge, jamčevno osiguranje, osiguranje od odgovornosti te troškovi organizacije putovanja. Ukoliko je navedeno u programu putovanja, cijena aranžmana uključuje i zrakoplovnu pristojbu u inozemstvu, troškove stručnog i lokalnog vođenja. Cijene aranžmana objavljene su na programu putovanja i vrijede od dana objave programa. Cijene navedene u našim programima bazirane su na osnovi ugovora s našim partnerima i ne moraju odgovarati cijenama objavljenim na licu mjesta u destinaciji u kojoj boravite te eventualna razlika ne može biti predmet reklamacije.

Organizator putovanja može predvidjeti da putnik određene usluge koje će koristiti u inozemstvu plaća na licu mjesta u valuti zemlje u kojoj se nalazi. Za usluge koje se plaćaju na licu mjesta putnik eventualni prigovor podnosi izravno izvršiocu usluga.

Organizator zadržava pravo povećanja objavljenih cijena, najkasnije 20 dana prije početka putovanja ako je nakon sklapanja ugovora došlo do  promjene cijena hotelskih/apartmanskih, prijevoznih, promjena valutnih tečaja i drugih usluga i to isključivo u pisanom obliku. Putnik se obvezuje prihvatiti povećanje ugovorene cijene do 10%. Ukoliko dođe do povećanja cijene u iznosu većem od 10% putnik ima pravo odustati od aranžmana bez troškova otkaza i to agenciji saopćiti u roku 48 sati od primljene obavijesti u pisanom obliku i u navedenom roku. Ne otkaže li putnik u navedenom roku i u pisanom obliku, smatra se da je suglasan sa promjenom cijene. U slučaju odustanka od aranžmana putnik nema pravo na naknadu štete.

3.         PRIJAVE I PLAĆANJE

Putnik se za putovanje koje organizira TA STUDENT može prijaviti osobno u poslovnici TA STUDENT, telefonom, telefaksom, e-mailom i/ili kod ovlaštenog agenta. U slučaju da se putnik na putovanje prijavljuje telefonom, smatra se da je prethodno pozorno proučio ove uvjete, kao i uvjete pojedinog aranžmana. Vaša prijava postaje punovažnom potpisivanjem prijavnice-ugovora o putovanju, uplatom predujma i dobivanjem prijavnice - ugovora.

Prilikom prijave uplaćuje se 30% cijene aranžmana (po osobi), osim ako u programu nije drugačije navedeno (izuzetak je obročno plaćanje). Ostatak do ukupne cijene aranžmana uplaćuje se najkasnije 14 dana prije početka putovanja ili se osigurava dokumentacija za nespornu naplatu ukupne cijene do drugog ugovorenog roka plaćanja.

Kod individualnih rezervacija za putovanje kao i za sve rezervacije „na upit“ ( kada u trenutku prijave putnika za određeni aranžman nema mjesta, ali ih je TA u mogućnosti osigurati dodatno) ,TA STUDENT naplaćuje troškove rezervacije u visini od 100 kuna ( ukoliko nije drugačije određeno). U slučaju da TA STUDENT ne obavijesti putnika o učinjenom ili nije u mogućnosti osigurati rezervaciju za zatraženi program, uplaćeni troškovi rezervacije biti će u cijelosti vraćeni putniku. Ukoliko putnik ne prihvati zatraženu, a od strane TA STUDENT potvrđenu rezervaciju troškovi rezervacije se ne vraćaju. U slučaju prihvaćanja rezervacije od strane putnika troškovi rezervacije uračunavaju se u cijenu aranžmana.

4.         POSEBNE USLUGE

Posebne usluge su usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana (jednokrevetna soba, dodatni obroci, izleti) te ih stoga putnik posebno plaća. Posebne usluge putnik je dužan zatražiti prilikom prijave i doplaćuje ih na cijenu aranžmana. Ukoliko putnik zatreba posebne usluge za vrijeme trajanja putovanja plaća ih kod vodiča ili predstavnika TA STUDENT na licu mjesta i to u valuti zemlje u kojoj se nalaze.

5.         KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni hoteli, apartmani ili drugi objekti u programima TA STUDENT opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje u vrijeme izdavanja programa. Prehrana,komfor i druge usluge pod nadzorom su mjesnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi.

Raspored soba/ apartmana određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije ugovorio sobu/ apartman posebnih odlika, prihvatit će bilo koju sobu/ apartman službeno registriranu za izdavanje u pojedinom objektu opisanom u katalogu i cjenikuSmještaj nije moguć prije 16.00 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se najčešće moraju napustiti do 10.00 sati na dan završetka usluga, ukoliko u programu putovanja nije drugačije navedeno. Za dolaske u objekte iza 20.00 sati potrebno je obavijestiti TA STUDENT najkasnije jedan dan prije polaska na put.

Brojem raspoloživih kreveta u apartmanu određen je i najveći mogući broj gostiju u apartmanu, tj. u apartmanu se ne može smjestiti više gostiju. Dijete se računa kao odrasla osoba. Vlasnik apartmana ima pravo na licu mjesta odbiti smještaj gostiju ako je broj gostiju veći od najavljenih od strane agencije. U sobe/ apartmane nije dozvoljeno dovoditi kućne ljubimce ako nije drugačije navedeno, a ako je dozvoljeno, plaća se doplata za boravak kućnih ljubimaca.

6.         PUTNI DOKUMENTI, POŠTIVANJE PROPISA

Putnik koji se prijavljuje za putovanje u inozemstvo mora imati važeće putne dokumente (važeću putnu ispravu, vizu ukoliko je potrebna). Putnik je dužan poštovati carinske i devizne propise. Ukoliko putnik zbog nepoštivanja propisa ne može nastaviti putovanje, sam snosi sve troškove i posljedice koji zbog toga nastanu. Ukoliko putnik za vrijeme trajanja putovanja izgubi putne dokumente ili mu budu ukradeni, dužan je na vlastiti trošak osigurati nove.

Putnik je dužan brinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispune uvjete predviđene tranzitnim, graničnim, carinskim, zdravstvenim i dr.propisima kako RH tako i zemlje u koju se putuje, pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima te surađivati s predstavnikom organizatora putovanja i davateljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja navedenih obveza putnik odgovara za načinjenu štetu, a TA STUDENT otklanja svaku odgovornost za takvu štetu. U tom slučaju iznos štete putnik podmiruje kod vlasnika objekta.

Prilikom potpisivanja ugovora djelatnik TA STUDENT će putnika upoznati sa izvorima informacija o zemlji u koju putnik putuje uključujući i mišljenje Ministarstva vanjskih poslova RH. Preporučujemo svakom putniku da se i osobno informira na web stranici www.mvp.hr i pogleda popis država visokog ili umjerenog rizika prema mišljenju MVP-a RH

7.         PUTNO OSIGURANJE

Sukladno Zakonu o turističkoj  djelatnosti, djelatnici agencije ponudit će putniku “paket” putnog osiguranja ALLIANZ koje se sastoji od: zdravstvenog osiguranja s nezgodom, osiguranje privatne odgovornosti, osiguranje prtljage i osiguranje otkaza putovanja. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik potvrđuje da mu je bio ponuđen paket putnih osiguranja. U slučaju da putnik zahtijeva navedena osiguranja, ona se mogu ugovoriti izravno kod  osiguravatelja ili kod TA STUDENT, pri čemu TA STUDENT djeluje samo kao posrednik.

Potpisivanjem ovog ugovora smatra se da su putnicima ponuđena i preporučena osiguranja navedena u prethodnom stavku.

8.         OSIGURANJE OD RIZIKA OTKAZA PUTOVANJA

Ukoliko putnik prilikom prijave za putovanje predviđa da bi zbog određenih situacija morao otkazati putovanje, preporučamo uplatu police osiguranja od otkaza. Osiguranje od otkaza ne može se uplatiti naknadno nego samo kod prijave za putovanje. Osiguranje od otkaza vrijedi samo u slijedećim slučajevima i to samo uz obaveznu pismenu potvrdu: vojni poziv,sudski poziv, bolest, smrtni slučaj u užoj obitelji. Ukoliko putnik nema ugovoreno osiguranje od otkaza, a mora otkazati putovanje i ima potvrdu o vojnom pozivu,sudskom pozivu, bolesti ili smrtnom slučaju, TA STUDENT zadržava pravo isplate prema pravilima navedenim u članku 10. ovog ugovora.

Uplatom police osiguranja od otkaza putnik sva svoja potraživanja prenosi na osiguravajuće društvo čiju policu osiguranja od otkaza posjeduje, a TA STUDENT se obvezuje putniku osigurati svu dokumentaciju potrebnu za ostvarivanje potraživanja putnika prema osiguravajućem društvu, a koja se odnosi na aranžman. Svi uvjeti otkaza navedeni su u polici te svakom putniku preporučamo da ih osobno pročita.

9.         OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE TA STUDENT ILI PROMJENA PROGRAMA PUTOVANJA

Ako TA STUDENT značajnije izmijeni program, smještaj ili cijenu (više od 10%) dužan je bez odgode o tome obavijestiti putnika u pisanom obliku. Putnik može u roku od 2 radna dana od primitka obavijesti TA STUDENT prihvatiti izmijenjeni program ili ga odbiti. U slučaju odbitka ili oglušivanja na ponudu TA STUDENT obvezuje se u roku od 7 radnih dana vratiti putniku uplaćeni dio cijene. U slučaju prihvata zamjenski aranžman koji mu je TA STUDENT ponudila smatra novim ugovorom o putovanju s tim da se putnik odriče svih potraživanja prema TA STUDENT s bilo kojeg pravnog osnova koji bi proizlazio iz prvotnog ugovora.

TA STUDENT je ovlaštena jednostranom izjavom potpuno ili djelomično raskinuti ugovor bez obveze naknade štete putniku, ako nastupe vanjske izvanredne i nepredvidive okolnosti koje se nisu mogle spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje bi da su postojale u vrijeme sklapanja ugovora o organiziranju ugovora putovanja bile opravdan razlog za TA STUDENT da ne sklopi ugovor.

U tom slučaju putnik ima pravo na isplatu uplaćenog iznosa u cijelosti odnosno razlike u cijeni između ugovorenih i pruženih usluga.

TA STUDENT zadržava pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana prije početka putovanja, ukoliko je putovanje otkazao organizator putovanja za kojeg je TA student bio posrednik u prodaji navedenog aranžmana ili ukoliko se za navedeno putovanje nije prijavio potreban najmanji broj putnika za realizaciju aranžmana naveden na svakom pojedinačnom programu putovanja ili iz nekog drugog valjanog razloga.

TA STUDENT zadržava pravo promjene dana ili sata putovanja zbog promjene reda letenja ili zbog nastupanja nepredviđenih okolnosti, pravo promjene smjera putovanja ukoliko se promjene uvjeti za putovanje (promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u određenoj zemlji, elementarne nepogode ili dr.situacije na koje TA STUDENT ne može utjecati) i to bez naknade štete a prema važećim propisima u domaćem i međunarodnom prometu.

TA STUDENT ne preuzima odgovornost za promjene radi nepredviđenih okolnosti i više sile u toku putovanja. U tom slučaju može osigurati usluge s obzirom na datu situaciju.

10.       OTKAZIVANJE PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA

Ukoliko putnik otkaže uplaćeni aranžman u slučaju bolesti, smrti užeg člana obitelji, sudskog ili vojnog poziva,traži promjenu datuma polaska ili promjenu smještajnog objekta, TA STUDENT zadržava od ukupne cijene aranžmana slijedeće iznose:

  • do 30 dana prije polaska; 10% cijene aranžmana a najmanje 100 Kuna,
  • od 29 do 22 dana prije polaska; 30% cijene aranžmana,
  • od 21 do 15 dana prije polaska; 40% cijene aranžmana,
  • od 14 do 8 dana prije polaska; 80% cijene aranžmana,
  • od 7 do 0 dana prije polaska; 100% cijene aranžmana,
  • nakon polaska; 100% cijene aranžmana.

Ukoliko putnik za vrijeme trajanja putovanja na vlastitu želju otkaže putovanje, po povratku nema pravo na isplatu troškova. TA STUDENT zaračunava stvarne troškove zamjene ukoliko putnik – nosilac ugovora otkaže putovanje, a nađe drugog korisnika iste rezervacije kao i u slučaju da putnik koji ima uplaćeno osiguranje od otkaza otkaže putovanje.

11.       RJEŠAVANJE PRIGOVORA

TA STUDENT dužan je brinuti se o izvršenju usluga, pažnjom dobrog gospodarstvenika te skrbiti o pravima i interesima putnika sukladno dobrim običajima u turizmu.

Putnik ima pravo prigovora zbog neispunjene ugovorene usluge. Putnik je dužan uložiti pismeni prigovor TA STUDENT-u i to u roku od 8 dana od dana završetka putovanja. Prigovori uloženi nakon proteka roka od 8 dana neće se uzeti u razmatranje. Naglašavamo da je interes putnika da nastupa u dobroj namjeri i iskaže volju za rješavanjem prigovora u tijeku putovanja te svoj pismeni prigovor uputi davatelju usluge na licu mjesta (recepciji, ugostitelju, prijevozniku) te od davatelja usluga zatraži pismenu potvrdu da je zaprimio prigovor. Svaki putnik-nositelj ugovora prigovor podnosi zasebno. TA STUDENT neće uzeti u razmatranje grupne prigovore.

TA STUDENT je dužna donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora. Ako je potrebno radi prikupljanja informacija i provjere navoda iz prigovora, TA STUDENT može odgoditi rok donošenja rješenja za još 14 dana, a o čemu je dužan, u pismenom obliku, obavijestiti putnika podnosioca prigovora. TA STUDENT će rješavati samo one prigovore kojima se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta. Ukoliko je zbog krivnje TA STUDENT došlo do neispunjenja programa ili dijela usluga, putnik ima pravo na naknadu u visini stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga i ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. U slučaju sklapanja ugovora po „Fortuna“ sistemu (uplaćuje se za hotel niže kategorije a koristi se onaj više ako ima mjesta) ili „last minute“ (putovanje u posljednji trenutak bez prethodnog plaćanja akontacije) , tada putnik prihvaća sve rizike takvog putovanja. Putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže Udruge hrvatskih putničkih agencija, sudske ustanove kao i davanja informacija u medije dok TA STUDENT ne donese rješenje.

U slučaju spora nadležan je sud u Zagrebu.

12.       ZDRAVSTVENI PROPISI

Putnik je dužan obavijestiti TA STUDENT o svim činjenicama u pogledu svog zdravlja, navika i sl., a koje bi mogle ugroziti odvijanje putovanja ( ako iz zdravstvenih razloga i drugih razloga traži određenu vrstu hrane, boluje od kronične bolesti, alergija i sl.)

Putovanja u neke zemlje zahtijevaju obvezna cijepljenja protiv nekih bolesti. Prilikom putovanja u te zemlje putnik je obvezan posjedovati potvrde i dokumente o cijepljenju.

Preporučujemo uplatu police za zdravstveno osiguranje.

13.       PRTLJAGA

Prijevoz prtljage do određene težine koju određuje prijevoznik je besplatna.  Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama prijevoznika. Za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija, i to na osnovu propisa koji važe u zračnom prometu.

TA STUDENT ne preuzima odgovornost za izgubljenu ili oštećenu prtljagu. Prijave za izgubljenu prtljagu putnik upućuje na prijevozniku ili hotelu.

Preporučujemo uplatu police za osiguranje prtljage.

14.       OSIGURANJE ZA SLUČAJ STEČAJA (JAMČEVNO OSIGURANJE) I OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI AGENCIJE

U skladu sa Zakonom, organizator putovanja TA STUDENT zaključio je jamčevno osiguranje u slučaju stečaja. Putnik zatečen na putovanju kao i osobe koje su uplatile akontacije za putovanje trebaju, u slučaju organizatorovog stečaja, na najbrži način kontaktirati osiguravajuće društvo CROATIA OSIGURANJE D.D Zagreb, MIRAMARSKA 22 TEL. 01 3026 697 , FAX. 01 3026 765 te navesti adresu ili broj telefona gdje ih predstavnik osiguranja može kontaktirati.

Broj police jamčevnog osiguranja: 53-151013910-008547

Ovaj dokument vrijedi kao potvrda o osiguranju za slučaj stečaja ili platne nemogućnosti organizatora putovanja.

Prema novo donesenom Zakonu o pružanju usluga u turizmu (NN 68/07), TA STUDENT je sklopila Ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na paket-aranžman.

Polica Croatia osiguranja broj: 007624087599

15.       ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci putnika potrebni su u procesu realizacije programa i daljnje komunikacije. TA STUDENT se obvezuje da osobne podatke putnika neće davati na uvid trećim osobama ili tvrtkama. Iznimka od davanja osobnih podataka trećim osobama odnosi se na ugovaranje polica putnog osiguranja ukoliko se putnik odluči. Tada se osobni podaci prosljeđuju osiguravajućem društvu.

16.       INFORMACIJE

Obavijesti koje putnik dobije na prijavnom mjestu ne obvezuju organizatora u većoj mjeri nego što su to obavijesti navedene u samom programu putovanja.

17.      Potpisivanjem ugovora putnik u cijelosti prihvaća program i uvjete putovanja koji su sastavni dio ugovora.

U Zagrebu, 01.05.2011.

18. PUTOVANJE U ORGANIZACIJI DRUGIH ORGANIZATORA

U svim programima u kojima TA STUDENT nastupa kao posrednik ne odgovara za provedbu putovanja, već odgovornost snosi agencija organizator putovanja, prema čijim općim uvjetima se putovanje i provodi.Svi aranžmani koje TA STUDENT zastupa kao posrednik, posebno su naznačeni.

TURISTIČKA  AGENCIJA “STUDENT”

SVEUČILIŠTE U ZAGREBU; STUDENTSKI CENTAR U ZAGREBU, Jarunska 2, 10000 ZAGREB, MB 3274438

ID kod: HR-AB-01-0802368 , OIB: 22597784145


Zadnja izmjena: 22. Veljača 2012. u 12:57